Kursy Metodyczne

Kursy Metodyczne

Z myślą o nauczycielach, którzy mieszkają daleko od ośrodków szkoleniowych lub szukają możliwości szkolenia we własnym czasie i we własnym tempie, opracowaliśmy program szkolenia on-line. Wystarczy zrobić kawę, usiąść przed komputerem i poświecić chwilę metodyce nauczania języka angielskiego. Kurs pozwoli Państwu podnosić kwalifikacje i być na bieżąco, a co za tym idzie, prowadzić ciekawe lekcje i cieszyć się popularnością wśród uczniów.

KURSY

Przygotowaliśmy dla Państwa następujące kursy (proszę kliknąć na tytuł i zapoznać się ze szczegółami):

Zapraszamy na przegląd metod i podejść do nauczania języka angielskiego. Zobaczymy na czym polegała przełomowość nauczania w XIX wieku, prześledzimy wachlarz podejść wieku XX takich jak: audio-lingual, community language learning, suggestopedia, TPR, aż do communicative approach. Przyjrzymy sie też nowszym sposobom myślenia i zwrócimy uwagę na multiple intelligences, lexical approach, ARC Jim’a Scrivenera i DOGME Scotta Thornburry, a na koniec wspólnie zastanowimy się co niesie nam wiek XXI. W każdym z pięciu modułów, zapoznamy Państwa z teorią, praktyką i zachęcimy do wykonania zadań, które pomogą utrwalić materiał.

Zapraszamy do rejestracji.


Kurs New Media in ELT to przede wszystkim wielka oszczędność czasu dla osób, które wolałby zgłębiać bogactwo internetu z doświadczonym przewodnikiem. Internet stanowi niezwykle bogate źródło pomysłów i gotowych materiałów, pozwalających na wprowadzenie urozmaicenia zajęć i pracę z żywym, ciągle zmieniającym się językiem. Kurs skupia się na wykorzystaniu istniejących zasobów internetowych w celu uzupełnienia pracy z podręcznikiem. W pięciu modułach wskażemy gdzie szukać materiałów do pracy z piosenkami, podcastami i krótkimi filmami. Przyjrzymy się dostępnym grom i zabawom ze słownictwem i gramatyką oraz omówimy możliwości kreatywnego pisania on-line. Kurs kładzie nacisk na naukę przez zabawę i prezentuje gotowe pomysły, które można wykorzystać w klasie.

Zapraszamy do rejestracji.


Dlaczego zawsze się gubię w nowymi mieście? Dlaczego łatwiej mi coś zapamiętać, kiedy sobie zapiszę? Jak to się dzieje, że nie mogę usiedzieć w klasie spokojnie? Dlaczego lubię sudoku? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy przyglądając się wspólnie teorii Multiple Intelligences Howarda Gardnera i różnym rodzajom inteligencji, które pozwalają nam i naszym uczniom funkcjonować w życiu. Zastanowimy się też w jaki sposób uwzględnić cenne odkrycia psychologów na lekcji języka angielskiego. Lekcje, w których uwzględnimy teorię multiple intelligences z pewnością nie będą nudne. W każdym z pięciu modułów, zapoznamy Państwa z teorią, praktyką i zachęcimy do wykonania zadań, które pomogą utrwalić materiał.

Zapraszamy do rejestracji.


Proponowany kurs stanowi swoisty przewodnik dla lektorów – „menedżerów” dużych klas, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie zarządzania dużą grupą uczniów i podniesienia skuteczności swoich lekcji. W trakcie 5 proponowanych modułów skupimy się na sztuce kierowania klasą i praktycznych rozwiązaniach, dzięki którym z jednej strony zadbamy o komfort psychiczny naszych uczniów (oraz swój własny J) proponując ćwiczenia integrujące, z drugiej zaś pomożemy uczniom wyznaczyć osiągalne cele swojej nauki oraz ustalimy zasady i reguły klasowe. Dodatkowo, jeden z modułów kursu odpowie na potrzeby uczestników dotyczące dyscypliny w klasie, ze szczególnym uwzględnieniem dużej klasy, w której utrzymanie dyscypliny jest na równi kluczowe jak i trudne do osiągnięcia – otrzymacie Państwo zestaw pomysłów, które pomogą wyciszyć „rozbrykanych” uczniów, efektywnie i szybko podzielić klasę na zespoły, skupić „roztańczoną” uwagę podopiecznych, skutecznie przekazać instrukcje, ograniczyć użycie języka polskiego i zaktywizować do wspólnej pracy.

Zapraszamy do rejestracji.


Proponowany kurs skierowany jest do nauczycieli, którzy pragną tak kierować procesem edukacyjnym w swojej klasach, aby wykorzystać naturalne predyspozycje uczniów do szybkiego zapamiętywania. 5 modułów kursu pomoże zrozumieć, dlaczego efektywna pamięć jest „miłosnym romansem” prawej i lewej półkuli mózgu – otrzymacie Państwo istotną pigułkę wiedzy na temat funkcjonowania półkul mózgowych, ich zadań, funkcji, a także wykorzystania fal mózgowych – przy okazji obalimy kilka ogólnie panujących mitów! Popracujemy nad zasadami współpracy pomiędzy porządkiem i chaosem, wyobraźnią i logiką, matematyką i obrazem, otrzymując pakiet praktycznych ćwiczeń i trików do natychmiastowego zastosowania w klasie i w życiu. W trakcie kursu otrzymacie Państwo zestaw pomysłów na to, jak zagwarantować uczniom odpowiednie warunki do nauki, by niepotrzebnie nie rozpraszać ich uwagi, pomóc im odnaleźć swój styl pracy, angażować ich zmysły, docenić wyobraźnię, odpowiednio zmotywować. Nie zapomnimy także o kwestii efektywnej powtórki językowej i najczęściej popełnianych przez nauczycieli błędach z nią związanych.

Zapraszamy do rejestracji.


Revision is one of the most important factors which contribute strongly to the effectiveness of your classroom. There is never enough, yet teachers tend to treat this element of their teaching as one of the least important ones. The course will offer a neat combination of a theoretical neuro-scientific background with practical classroom application.

What can you expect to find in this course?

  • general rules of revision
  • creative techniques to revise grammar
  • creative techniques to revise vocabulary
  • revising exams skills
  • revision games
  • methods on how reuse the material in a creative, enjoyable way
  • interactive, kinaesthetic and fun activities

Zapraszamy do rejestracji.


 

Pracujemy teraz nad kolejnymi kursami, o których będziemy informować wkrótce:

  • Business English, prowadzenie Tonya Trappe i Magdalena Fijałkowska
  • Communicative Approach, prowadzenie Magdalena Fijałkowska
  • Drama in English Language Teaching, Simeon Wren i Tonya Trappe
  • Humanistic Approach, prowadzenie Magdalena Fijałkowska
  • Lexical Approach, prowadzenie Magdalena Fijałkowska
  • Teaching Grammar, prowadzenie Magdalena Fijałkowska
  • Teaching Vocabulary, prowadzenie Magdalena Fijałkowska
  • Teaching Teenagers, prowadzenie Magdalena Fijałkowska

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt na eltonline@naukabezgranic.pl.

NASI TRENERZY

Informacje na temat prowadzących można znaleźć w zakładce trenerzy.

ORGANIZACJA

Terminy: dostosowane do Państwa możliwości

Czas trwania kursu intensywnego: 2 tygodnie

Czas trwania kursu standardowego: 5 tygodni

Format: 5 modułów on-line

CERTYFIKAT

Po zakończeniu każdych 5 modułów, uczestnik otrzymuje certyfikat kursu szkoleniowego dla nauczycieli z wyszczególnieniem dat kursu oraz wybranej tematyki.

CENA

160 zł; wystawiamy rachunki na szkoły, firmy i osoby indywidualne

JAK WYGLĄDA KURS?

Kurs składa się z 5 modułów. Każdy moduł wygląda następująco:

  1. Prowadzący wybiera dla Państwa materiał lub link do ciekawego tekstu lub nagrania związanego z kulturą brytyjską i zadaje 5 pytań. Otrzymują Państwo również polecenie z zadaniem do wykonania oraz przykładowe ćwiczenia na lekcje.
  2. Uczestnik zapoznaje się z sugerowanym materiałem i wysyła prowadzącemu odpowiedzi na 5 pytań, wraz z wykonanym zadaniem.
  3. Prowadzący odpowiada komentarzem do przesłanych odpowiedzi.

CO DALEJ?

Po zakończeniu jednego kursu zapraszamy do zapisania się na kolejny w ramach tego samego tematu.

Zapraszamy do rejestracji.

Powodzenia!